תנועת "שחררו את בריטני"
ב-

אהבתיאהבתי עצובעצוב בהלם!בהלם! מתוקימתוקי נוסטלגינוסטלגי לא טובלא טוב חנוניחנוני קורעקורע

מהי תנועת ה-FreeBritney# ?

בריטני ספירס נשלטת על ידי אבא שלה, ושולחת מסרים סמויים למעריצים דרך האינסטגרם שלה, על כמה היא רוצה להשתחרר.

בריטני ספירס היקרה נגלתה לחיינו ב-1999 עם הלהיט "Baby One More Time…", אך הייתה גם עוד לפני כן ילדה-כוכבת בתוכנית "מועדון המיקי מאוס" של דיסני, עם ג'סטין טימברלייק, ריאן גוסלינג, כריסטינה אגילרה, ורבים אחרים. מאז האלבום הראשון, בריטני סללה את דרכה וכל פעם הוציאה קצת מעצמה בנגיעות קלות: באלבום הראשון, הביאה את הרעיונות לכל הקליפים (שזה היה החלק האומנותי האהוב עליה), באלבום השני כתבה והלחינה שיר אחד (Dear Diary, לא משהו ששווה לבדוק לצערנו), באלבום השלישי ישבה עם הכותבים של השירים ושינתה חלק מהם שיתאימו לה, ובאלבום הרביעי (In The Zone) היה לה את החלק הכי גדול, כאשר הייתה חזקה מתמיד (No pun intended) והייתה מעורבת בהכל – מהכתיבה של השירים ועד הקליפים המושקעים. בנוסף, גם דיברה עם מדונה וגרמה לה לקחת חלק בשיר אחד. וזה הכל היא עשתה, בלי התערבות של חברת התקליטים. לכן, זה גם האלבום שהוציא את הלהיט הכי גדול שלה והקליפ הכי טוב שלה – "Toxic". זה מה שהיה בחייה המקצועיים.

בריטני בקליפ "Toxic"

בחייה האישיים, בריטני הייתה תחת חסותה של אימה, לין ספירס, שדאגה לה מאוד והייתה תמיד לטובתה, ועם הזמן, לקחה שליטה יותר ויותר על חייה ואימה נתנה לה בכיף. כשהייתה צעירה, הכירה את ג'סטין טימברלייק והיו ידידים במשך זמן רב. כשבריטני פרצה עם האלבום הראשון, ג'סטין קרא לה שתפתח את ההופעות של "אן סינק" והיא נענתה בחיוב. עם הזמן, השניים הפכו לזוג והיו הפאואר קאפל הכי מדובר בביצה. ההצלחה של שניהם עלתה להם לראש קצת, בין אם זה עם הפפארצי שרדפו אחריהם לכל מקום והצהובונים שהפיצו שמועות, ובין אם זה שהתחברו לאנשים הלא נכונים והתנסו בהרבה סוגים של סמים. כשבריטני הייתה באלבום השלישי, אז אחד הרקדנים שלה, ווייד רובסון, הפך להיות הכורואגרף הראשי שלה. הוא לעצמו, היה מוכר כמי שרקד הרבה בעבר עם מייקל ג'קסון והיה בן חסותו. כשבריטני הייתה באמצע הצלחת האלבום השלישי (עם I'm a Slave 4 U, Overprotected ועוד), ושיחררה את הסרט שלה – Crossroads, בריטני בילתה הרבה במחיצתו של ווייד, שהיה חבר שלה ושל ג'סטין, וגם הכורואגרף של אן סינק. בשלב מסויים ווייד ובריטני התחברו יותר מדי, ושכבו. מקורות אומרים שווייד חיפש תהילה ופיתה את בריטני. בריטני סיפרה לג'סטין, הוא עזב אותה ופיטר את ווייד. בריטני הייתה שבורה ופיטרה את ווייד גם. אגב, ווייד, הוא זה שיצא נגד מייקל ג'קסון ופירסם את זה שמייקל היה מתעלל בו, ובילדים אחרים, מינית.

ג'סטין עם בריטני. בתמונה הגדולה: ווייד רובסון

וכך נולדו הלהיטים Everytime של בריטני, שכתבה את זה על המקרה וביקשה סליחה בשיר מג'סטין, ו-Cry Me a River של ג'סטין שרצה לפרוק בשיר את מה שבריטני גרמה לו להרגיש. לאחר מכן, בריטני התחתנה בווגאס עם חבר ילדות שלה ל-72 שעות וביטלה את זה, היו לה כמה ריבאונדים עם שחקנים מפורסמים יותר או פחות. ואז מצאה נחמה בקווין פדרליין, רקדן בעברו של ג'סטין ועוד אומנים. הם הכירו במועדון בהוליווד, התאהבו, ולא הרבה אחרי התחתנו ובריטני ילדה 2 ילדים ממנו. בתקופה הזו עשתה הפסקה ממוזיקה, והוציאה רק שיר וקליפ אחד שכתבה והלחינה על ההריון הראשון שלה:

ואז, בריטני וקווין נקלעו לסכסוכים בינם וגם בין המשפחה של בריטני, והתגרשו. מה שהוביל את בריטני לקריסה, כי הייתה מאוד תלותית בקווין. היא התחילה שוב עם סמים, יצאה למועדונים כל ערב עם פריס הילטון ולינדזי לוהאן, והכירה כמה טיפוסים מפוקפקים שהסתובבה איתם. ואז הוציאה את האלבום החמישי שלה, "Blackout" (שממנו יצאו Gimme More, עם השורה האלמותית – It's Britney Bitch, והלהיט Piece of Me ששם מדברת על הבעיות בחיים שלה), שהיה אלבום בהוצאה שלה בלעדית, בלי חברת תקליטים, כי הסתכסכה עם כל אחד שהיה בסביבתה. לדעת המעריצים, זה אחד האלבומים הכי טובים שעשתה. ב-2007, הייתה בשיא הרדיפה מהפפארצי, בגלל כל הדרמות שקרו לה בחיים ובגלל שהתרחקה מעסקי המוזיקה. ואז, איבדה את זה, ובאמצע הלילה יצאה עם מכוניתה למספרה, לקחה מכונת תספורת ועשתה קרחת. כשחזרה למכוניתה, חיכו לה מלא פפארצי, שזה בשבילם היה זהב טהור. היא, התחרפנה לגמרי, לקחה מטריה מהמכונית, והחלה להכות את הפפארצי.

לאחר כמה ימים, אושפזה במוסד פסיכיאטרי כדי להתאושש מכל מה שעובר עליה. המשפחה שלה חזרה לחייה, ורצתה שליטה מלאה בחיים שלה, כדי שדבר כזה לא יחזור שוב. אביה, ג'יימי ספירס, עשה עם בריטני חוזה, שבו כתוב שהוא אחראי על כל האלמנטים בחייה, בין אם זה בכסף שלה, באורח חיים שלה, ובבריאות שלה. זאת אומרת, הוא שולט לגמרי על חייה, והאפוטרופוס המלא עליה. ובאמת, הוא הוביל אותה לדרך טובה יותר והיא הרגישה בטוחה איתו. חזרה לעבוד על מוזיקה והתחילה מחדש את החיים בצורה שקטה יותר ורגועה.

בריטני עם אביה, ג'יימי

הזמן עבר והשנים חלפו, בריטני הוציאה עוד להיטים ואלבומים, אבל הרגישו שהיא לא 100%, יותר מבחינת, שליטה על חייה, ושהיא מרגישה כבולה. עברו מאז 12 שנה ובריטני עדיין תחת חסותו של אביה באופן מלא, ואין לה שליטה על כספיה או על חייה. הכל צריך לעבור דרך ג'יימי. וכך נולדה תנועה שהמעריצים הקימו, בשם FreeBritney# והייתה אחד ההאשטאגים שהשתמשו בו הכי הרבה באינסטגרם. לאחרונה התנועה הייתה עוד יותר חזקה, וזאת מכיוון שהיה אמור להיות משפט שבו, בריטני מבקשת להשתחרר מהחוזה ושהיא יכולה להתמודד לבד מעכשיו, שהיא במקום טוב יותר. ג'יימי לא רוצה להפסיק את החוזה כי חושש לביתו, כך אומר. הרבה מהמעריצים אומרים שהוא מנצל אותה ואת הכסף שלה לטובתו.

בשבוע האחרון, בריטני אמרה שהיא עולה לחצי שעה ברשתות החברתיות, של שאלות ותשובות מהמעריצים. אחד המעריצים שאל אותה מה הסרט האהוב עליה, היא ענתה "פרוזן". לאחר מכן, יש עריכה מוזרה של הסרטון שלה ואז יש שאלה של "מתי את הולכת לישון כל לילה?" והיא ענתה "בין 11:30 ל-12". ומה שהמעריצים חקרו וגילו שאם רואים את הסרט "פרוזן" בדקה 1:13:12, אלזה מדברת שם על זה שהיא מרגישה כבולה ושהיא רק רוצה להשתחרר מהכבלים ששמו אותה. Mind Blowing! הכל מפורט כאן:

אומרים שבריטני מפזרת רמזים כי היא לא יכולה להגיד את הדברים באופן מלא, בגלל שאבא שלה יכול לתבוע אותה ואז בכלל לא יהיה לה חופש. כרגע היא עושה הרבה סירטונים מוזרים באינסטגרם, שלה רוקדת והולכת בבית, ואנשים תוהים האם השתגעה שוב. מה שכן מרגיע, זאת העובדה שיש לה כבר 3 שנים בן זוג, סאם אשגארי, שהוא דואג לה ולבריאות שלה כל הזמן ובכל כמה חודשים מיידע את המעריצים שהיא בסדר ושהדבר הכי חשוב לו זה הבריאות הנפשית שלה. הוא דוגמן, שהיה בכמה קליפים בעבר, ובעיקר זכור מהקליפ Work של Fifth Harmonie. מקווים שיהיה בסדר ובריטני תמצא את שלוותה בקרוב. נעדכן מה קורה בבית המשפט בהמשך.

בריטני וסאם

מה דעתכם?

63 נקודות
Upvote Downvote
השאר תגובה

    פינג אחד

    1. פינגבק:

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    Loading…

    0

    טריוויה: זהו את אלבומי הפופ הגדולים של שנות ה-90'

    טריוויה – כמה אתם מכירים את תחרות הקדם אירווזיון?