בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)
ב- ,

אהבתיאהבתי מתוקימתוקי בהלם!בהלם! לא טובלא טוב

הפנקייקים ב"בית הפנקייק TLV" שאתם חייבים לטעום!

אם יש לכם חשק למתוק מפנק, הבאנו לכם את 6 הפנקייקים הכי טעימים בארץ!

החורף התחיל ואיתו הגיע הקרייבינג למשהו מתוק וטעים. וכדי שיהיה לכם מפנק כמה שרק אפשר, הלכנו לחפש את הנחמה המושלמת לחורף, ומצאנו: פנקייק!

אבל לא סתם פנקייק, אלא כזה עם הרבה תוספות מפתיעות ומגניבות מהמומחים בתחום, הלא הם בית הפנקייק TLV!
אז החלטנו לערוך ניסוי קטן ובשבועות האחרונים הזמנו מבית הפנקייק TLV את כל המנות המתוקות בתפריט; טעמנו אותן, דירגנו אותן, טעמנו אותן שוב (בשביל המדע כמובן), והנה לפניכם 6 הפנקייקים הכי טעימים מכל מה שבדקנו (למרות שיש עוד רבים וטובים שלא נכנסו לדירוג, ומומלצים לא פחות).

פרט קטן וחמוד לפני שנתחיל – בית הפנקייק TLV יצרו מתכון חדש לפנקייק, שגרם לטעם עשיר ואיכותי מאוד. וכשכל מנה מורכבת מ-2 פנקייקים רכים וטעימים כאלה, אי אפשר שלא להתאהב.
מוכנים? הנה 6 הפנקייקים הכי מפתיעים, מגניבים וטעימים בטירוף מבית היוצר של בית הפנקייק TLV:

1. פנקייק בננה לוטוס

בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

זהו שילוב קלאסי של בננה מקורמלתרוטב לוטוס ועוגיית לוטוס, שרק מלחשוב על זה אנחנו מתחילים לרייר. פנקייק שאי אפשר לטעות בו, כזה שקולע לחיך של כולנו, גם כשאנחנו לא בדיוק סגורים מה בא לנו. רוטב הלוטוס אומנם מתוק במיוחד, אך יש בו טוויסט מעניין, והבננות המקורמלות מרככות את הטעם וגורמות לנו לרצות עוד.


2. פנקייק באגסו

בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

אם אתם חובבי השוקולד המריר ומעדיפים את הפנקייק שלכם פחות מתוק מהרגיל, זה הפנקייק בשבילכם! הפנקייקים מגיעים עם פצפוצי שוקולד מריר איכותי (שנמסים על או בין הפנקייקים), זילוף של ריבת חלב שמקפיץ את הטעם, וקראנץ' קראמבל מפורר מעל כל הדבר הנפלא הזה. אז נכון שהמוטו שלנו הוא "כמה שיותר מתוק – יותר טוב", אבל גם אותנו הפנקייק הזה קנה, ובגדול!


3. פנקייק אלפחורס

צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

אחד הפנקייקים הראשונים שהזמנו, ומיד התענגנו על כל ביס! על הפנקייק מוסיפים ריבת חלבקוקוס קלויקוקוס לבןכדור גלידה וניל, ועוגיית אלפחורס מושלמת! הקוקוס עם הריבת חלב יוצרים טעם מקפיץ ומתוק ברמה מטורפת שכל מה שתרצו זה ללקק את האצבעות ואת הצלחת שלכם.


4. פנקייק אוראו

בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

זה הפנקייק שהזמנו הכי הרבה פעמים עד כה! רוטב האוראו הוא ממש כמו גלידת אוראו שנמסה, ויחד עם עוגיות האוראו על הפנקייק מתקבל שילוב מנצח, שפשוט חייבים עוד ממנו! ואם זה לא מספיק, יש גם כדור גלידת קרם עוגיות וקצפת ליד, שפשוט הופכים את החווייה המשובחת הזו לטעימה עוד יותר…


5. פנקייק ברולה

בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

שילוב מעניין שלא הייתם חושבים עליו – קרם ברולה צרוב על פנקייק. זה שילוב מגניב ממש ומגיע עם רוטב ריבת חלב וגלידת וניל. אם תטעמו את כל המרכיבים יחדיו – דבר שמומלץ בחום – תהיה לכם חגיגת טעמים בפה! הקרם ברולה נותן טעם עשיר ויוקרתי, והפנקייק עם הריבת חלב מעניקים טעם יותר קלאסי. החיבור בין השניים – מרענן את החיך!


6. פנקייק הר געש

בית הפנקייק TLV
צילום: נופר לפיד (Nofar Lapid)

מיועד בעיקר לאמיצים שביניכם, או לחלופין, לרעבים שביניכם. מנה גדולה ומוצפת בכל טוב! הפנקייק מגיע עם עוגת סופלה חמה מעליו, ומעל הכל יש על חצי רוטב שוקולד נוטלה, וחצי רוטב שוקולד לבן. כמובן שגם הסופלה מכיל בתוכו קרם משגע! ואם זה לא מספיק מפנק ומושחת, יש לכם גם כדור גלידה וניל בצד.


כנראה שאם קודם לא הייתם רעבים למתוק – עכשיו אתם בטוח בקרייבינג מטורף! חשוב לציין שכל הפנקייקים יכולים להגיע בגרסה טבעונית או ללא גלוטן, כך שיש מקום במתוק הזה לכולם ולכולן. ובנימה אישית: בית הפנקייק TLV שואפים למצויינות ואנו רואים שהם עברו מתיחת פנים, בין אם זה בלוגו המדליק עם הפנקייק החמוד שמחייך אליכם, ובין אם זה בשירות המצויין והאדיב בצורה בלתי רגילה. אז אם אהבתם אותם בעבר, אתם תאהבו אותם היום עוד יותר. ואם לא יצא לכם לבקר אצלם לאחרונה, תעשו לעצמכם טובה ותבקרו – אין מצב שלא תתאהבו!

תודה גדולה לבית הפנקייק TLV על שיתוף הפעולה המתוק, ואספקת התמונות מעוררות התאבון!

ושיהיה לכם יום מתוק!

בית הפנקייק

כיכר רבין, אבן גבירול 61, ת"א, 03-6023640

נמל ת"א, התערוכה 3 (ביתן 22), תל אביב, 03-5083611

www.pancakehousetlv.co.il

מה דעתכם?

57 נקודות
Upvote Downvote
השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Loading…

0
New shows and movies

15 הסדרות והסרטים הכי חמים כרגע שאתם חייבים לראות!

MyFestigal פסטיגל 2020

MyFestigal פסטיגל 2020: ההופעות והשירים הכי טובים!