חידון ריק ומורטי
ב- ,

אהבתיאהבתי חנוניחנוני קורעקורע נוסטלגינוסטלגי לא טובלא טוב מתוקימתוקי בהלם!בהלם! עצובעצוב

טריוויה – חידון ריק ומורטי

מי גר על פלוטו? ואיך מפעילים צלחת מעופפת? מעריצים את הסדרה ריק ומורטי? ראיתם ממש את כל הפרקים? נראה אתכם מצליחים לענות על כל השאלות נכונה בחידון.

הסדרה ריק ומורטי היא אחת הסדרות המשוגעות שהוקרנו בטלוויזיה. 4 עונות, 40 פרקים סה"כ אבל כל פרק הוא עולם שלם של אינפורמציה משולבת בטירוף גאוני עם עלילה שלא מפחדת ללכת על הקצה בצורה בוטה.

לסדרה שעלתה ב2013 אחראים שני אנשים – התסריטאי דן הרמון והאנימטור ג'סטין רולנד. לאחר ההצלחה של הסדרה Community שיצר הרמון פנו אליו הערוץ Adult swim כדי שיצור פרויקט חדש, הרמון ראה בעבר את סרטוני הפרודיה שיצר ג'סטין רולנד על סדרת הסרטים "בחזרה לעתיד" בשם "דוק ומהרטי" (שהייתה מאוד מאוד בוטה) והציע לו לעבוד ביחד על סדרת אנימציה חדשה אבל שתהיה קצת פחות בוטה מסרטוני הרשת של רולנד.

חידון הטרוויה של ריק ומורטי מיועד לכל אלו שממש אוהבים את הסדרה, מה לעשות, יש המון פרטים בכל פרק וכל כך הרבה דמויות שקשה מאוד לזכור את הכל. אנחנו ממליצים לכל מי שעוד לא ראה את הסדרה שירוץ לחפש את ריק ומורטי ברשת, לכל השאר… זה הזמן להתחיל את החידון…

איזה סרט היה מקור ההשראה לסדרה?

nme.com
נכון! טעות!

הסדרה ריק ומורטי התחילה כאסופת סירטונים קצרים בשם "דוק ומרטי" כהומאז' לדמויות הראשיות בטרילוגיית הסרטים "חזרה לעתיד". כאשר הרעיון נקנה ע"י ערוץ הטלוויזיה "Adult swim" הדמויות צויירו מחדש ושם שונה לריק ומורטי.

מה פירוש הביטוי Wubba Lubba Dub Dub ?

נכון! טעות!

צירוף המלים הזה הם משפט מפתח שריק מרבה להשתמש בו בעיקר בעונה 1, בשביל ריק אין לזה פירוש ממשי אבל שאיש הציפור שומע אותו הוא מציין לריק כי בשפתו הפירוש הוא "אני בכאבים אדירים, אנא עזרו לי"... זה כמובן לא מפריע לריק להמשיך להשתמש במשפט גם לאחר שהוא יודע את הפירוש.

למה הקרומולן מגיעים לכדור הארץ?

נכון! טעות!

הקרומלן מגיעים לכדור הארץ בתחילה כראש גדול אחד עם משפט שחוזר על עצמו "Show us what you got", דרישה לכדור הארץ לבצע שיר כחלק מתהליך לתוכנית ראילטי בין כוכבית, אם השיר לא מוצא חן בעיני הקרומולן כוכב הלכת מושמד. מזל שיש לנו את ריק שיציל את היום.

מה מניע את החללית של ריק?

pinterest.com
נכון! טעות!

כפי שהוצג בפרק 6 בעונה ה-2, ריק יצר ייקום זעיר של עבדים שמפעילים כל היום פדלים כדי לייצר אנרגיה לספינת החלל שלו.

מודעה

מה הכוח של קריסטל המוות?

נכון! טעות!

קריסטל המוות נותן למחזיק חזיונות על הדרכים בהם הם עלולים למות, מורטי השתמש בכח הקריסטל כדי לכוון אותו למות לצד אהובתו וכל חזון של מוות אחר הזהיר אותו מפני פעולה לא נכונה שתביא למותו בדרך אלימה.

למה ריק יצר את Froopyland?

נכון! טעות!

איך קוראים לדגני הבוקר האלו?

geektyrant.com
נכון! טעות!

חטיפי הדגנים האלו ה-Strawberry smiggles הופיעו לראשונה בפרק 7 בעונה השנייה של ריק ומורטי והם סוג של פרודיה על דגני הבוקר Trix. את הפרסומת מלווה הדמות Top hat Jones שגם היא סוג של גירסת דמויות הדגנים המוכרות. קופסת הדגנים כל כך הצליחה שהחליטו לייצר אותה גם בעולם האמיתי ואפשר להשיגה באמזון.

מה המקצוע של בת'?

digitalspy.com
נכון! טעות!

בת' היא וטרינרית סוסים שזה למעשה פחות מוטרינרית רגילה ופחות מרופאה, מה שתמיד מתסכל את בת' שמרגישה שבגלל שהיא נכנסה להריון מוקדם היא לא ממשה את הפוטנציאל האמיתי שלה.

איך אפשר לעצבן Meeseeks?

blastingnews.com
נכון! טעות!

ה-Meeseek חי חיים קצרים ביותר, הוא נולד כאשר לוחצים על כפתור הקופסא וכל תכליתו היא לבצע את המשימה שבשבילה הוא נולד, ברגע שהיא מבוצעת הוא מת במקום ועל כן אורך חייו מאוד קצר ותלוי באורכה של המשימה. כאשר ה-Meeseek מקבל משימה שלא ניתנת לביצוע זה מאריך את חייו וגורם לו לעצבנות מתפרצת וטירוף.

מה כתוב לגלוטי המתמחה של ריק על המצח?

נכון! טעות!

ריק כתב את האזהרה "אל תפתחו את האפליקציה שלי" על המצח של גלוטי כי מי שכן ישתכנע (כמו ג'רי למשל) יגרום לגלוטי לפתח אפליקציית הכרויות שיכולה לחסל את כדור הארץ.

למה ג'רי זוכה לכבוד אצל תושבי פלוטו?

נכון! טעות!

ג'רי טען בניגוד למדעני כדור הארץ כי פלוטו עדיין נחשב בעייניו כוכב לכת, בעקבות הצהרתו הוא הוזמן ע"י מלך פלוטו כדי שיכריז על כך לכך תושבי פלוטו, בהתחלה זה עבד טוב עד שג'רי ומורטי גילו כי הכוכב מצטמק בגלל שאיבת יתר של אנשי הכוכב.

מי מהדמויות בתמונה לא אמיתי אלא טפיל?

youtube.com
נכון! טעות!

בפרק 4 עונה 2 טפיל מגיע לבית של משפחת סמית, דרך זיכרונות של אנשים הוא מייצר את עצמו בשר ודם ומשתכפל, כך גם נוצר בן הדוד ניקי. לעומתו מר קקי חורתחת נשמע מזויף אבל הוא חבר משפחה ותיק ולא טפיל.

למה ריק הפך למלפפון חמוץ?

digitalspy.com
נכון! טעות!

מתוך אחד הפרקים המוצלחים של הסדרה, פרק 3 בעונה השלישית. המשפחה אמורה ללכת לפגישת יעוץ פסיכולוגי כדי להתמודד עם הגירושים של בת' וג'רי אבל ריק שונא פסיכולוגים ומחליט להפוך את עצמו למלפפון חמוץ כדי להתחמק מהפגישה.

איך קוראים לבחורה שמורטי מאוהב בה?

gfycat.com
נכון! טעות!

ג'סיקה היא הבחורה הפופלארית בבית ספר של מורטי, לא סתם יש לו קראש רציני עליה, אפילו שהיא הופיעה בכמה פרקים בסדרה לאורך העונות השונות, אף פעם לא הצהיר מורטי על כוונותיו.

מיהם ה-Ball Fondlers?

deviantart.com
נכון! טעות!

ה-Ball Fondlers (או בעברית "מגפפי הביצה") הם צוות צבאי מסדרת טלוויזיה באותו שם המוקרנת בערוצים הרב-מימדיים. הסדרה היא מעין פרודיה לסדרה הקלאסית "A-team" (צוות לעניין).

על איזה סרט הדמות סקרי טרי מבוססת?

costumewall.com
נכון! טעות!

סקרי טרי הוא הגירסה העצובה של פרדי קרוגר מסדרת הסרטים סיוט ברחוב אלם. כמו פרדי קרוגר גם סקרי טרי תוקף בחלומות אבל במקביל מנהל חיי משפחה וגם טיפוס מאוד רגיש בכללי.

כמה עונות יש לסדרה?

נכון! טעות!

הסדרה עלתה לשידור ב-2013 ומאז שודרו 4 עונות כאשר האחרונה בהן שודרה ב-2019. בכל עונה היו 10 פרקים, כך שסה"כ שודרו 40. ערוץ הטלוויזיה Adult swim קנה פרקים נוספים לסדרה שאמורה לחזור לשידור כנראה בנובמבר 2020

איך קוראים לפארק השעשועים שהקים ריק בגופו של הומלס?

rickandmorty.fandom.com
נכון! טעות!

בפרק 3 של העונה הראשונה ממציא ריק פארק שעשועים בשם Anatomy park על משקל הסרט Jurassic park. את הפארק הוא מקים בתוך הולמס אוסטרלי והמתקנים שבו מתקשרים למחלות השונות בגופו.

חידון ריק ומורטי
מה זה היה??

אפשר לתאר את זה ככישלון מוחלט. להיכשל ככה בכל השאלות? בכלל ראיתם את ריק ומורטי? אנחנו ממש ממליצים, אחלה סדרה...
לא טוב בכלל

כמעט כל התשובות שעניתם היו לא נכונות, נראה לנו שלא ראיתם מספיק פרקים של הסדרה או שקצת שכחתם מה היה בכל פרק.. אנחנו מציעים לנסות שוב את החידון, לשפר את הציון, בטוחים שתצליחו.
אוי נו.. לא משהו

לפחות חצי מהתשובות שעניתם לא היו נכונות וזה קצת באסה כי אנחנו יודעים שראיתם לפחות כמה פרקים או שפשוט הזיכרון שלכם הוא לא מה שהיה פעם... מנסים שוב לשפר את הציון?
טוב אבל לא מאוד

בתכלס צדקתם יותר מאשר טעיתם, אבל עדיין אתם רחוקים מלענות על כל החידון בצורה מושלמת, אז נכון שראיתם לא מעט פרקים אבל כנראה שפספסתם פה כמה שאלות.. אנחנו מציעים לנסות בשנית
טוב מאוד

הצלחתם בכלל לא רע בחידון שלנו, כמעט כל התשובות שעניתם היו נכונות, רואים שאתם מכירים את הסדרה ומן הסתם ראיתם את כל הפרקים, רק עדיין.. קצת רחוקים מציון מושלם.. זה הזמן לנסות שוב
מצוין!!!

וואו! עניתם על כל התשובות בצורה מושלמת, לא טעיתם אפילו לא בשאלה אחת, זה אומר שאתם מעריצים אמיתיים של ריק ומורטי.... שיחקתם אותה!

שתפו תוצאה:

מאת תומר גילת

מנהל קריאטיב, צלם וכתב מוזיקה, מנהל ועורך מגזינים דיגיטלים

מה דעתכם?

38 נקודות
Upvote Downvote

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Loading…

0
video music awards 2020

טקס ה-MTV VMA's 2020: ההופעות, התלבושות והשערוריות

OPA מסעדת שף בתל-אביב

ביקורת: OPA, תל-אביב-יפו