ב- ,

אהבתיאהבתי מתוקימתוקי נוסטלגינוסטלגי בהלם!בהלם! עצובעצוב חנוניחנוני קורעקורע לא טובלא טוב

הקללה של כוכבי "Glee"

מההתמכרות של קורי מונטיית' ועד למותה של נאיה ריברה, כוכבי "Glee" נפגעים אחד אחרי השני בפרשיות מוזרות

לפני כיומיים התבשרנו על כך שהשחקנית נאיה ריברה (סנטנה, "Glee") נמצאה ללא רוח חיים בנהר פירו שבקליפורניה. מה שהעלה עוד יותר את קולות המעריצים שטוענים שיש קללה על כוכבי התוכנית או משהו מיסטי אחר. זאת לאור העובדה ששחקני מפתח נוספים של הסדרה מצאו את מותם בדרכים לא טבעיות כבר בעבר.

הסדרה, גורפת הפרסים, "Glee", שודרה בין 2009 ל-2015 ויצרה הרבה באז סביבה. בין אם זה בגלל היוצרים המכובדים שלה (ריאן מרפי, בראד פאלצ'וק ואיאן ברנן) שיצרו את "ניפ/טאק" המופרעת, "אמריקן הורור סטורי" הזוועתית, "הוליווד" המקסימה ועוד רבות אחרות, ובין אם זה בגלל שכל השחקנים בה היו די אנונימיים והפכו לסטארים בלילה אחד. יוצרי הסדרה רצו להחיות את ז'אנר תלמידי התיכון בטלויזיה בצורה יוצאת דופן והומוריסטית ובחרו לעשות זאת דרך מועדון "Glee" שזהו מועדון זימרה לתלמידים (בארה"ב בעיקר).

הדרמה החלה בעיצומם של צילומי העונה החמישית של הסדרה, ב-2013, כשהתבשרנו שקורי מונטיית' (פין האדסון) מת ממנת יתר (הרואין בשילוב אלכוהול). בסדרה בחרו להכריז על מותו בפרק שמוקדש לו ושירים עליו. מה שאירוני בזה שמה שנאיה ריברה (בדמותה, סנטנה) שרה עליו זה את השיר: "If I Die Young". ו-7 שנים לאחר מכן, בדיוק באותו היום, נמצאה גופתה ללא רוח חיים. מצמרר לגמרי…

מה שקרה לנאיה, לפי המשטרה, היא הלכה עם בנה בן ה-4 לנהר פירו לשוט עם סירה קטנה, באיזשהו שלב, הם ירדו מהסירה לשחייה קצרה אך בנה החל לטבוע, נאיה הצליחה להציל אותו ולהרים אותו לסירה חזרה, אך היא טבעה. את בנה, ג'וזי, מצאו לבד בסירה, מבוהל ובוכה בלי שליטה. את הגופה שלה מצאו רק 6 ימים לאחר שהיא נעלמה בתוך הנהר. שזה יצא בדיוק באותו התאריך שקורי מת בו. יש המאמינים, שקורי עזר למצוא את גופתה כדי שיביאו אותה למשכב בנחת.

אם נבחן מקרים נוספים, ב-2015 מארק סיילינג (פאק) נעצר באשמת אחזקה של פורנוגרפיה של ילדות מתחת לגיל 18. מארק הועמד לדין כמה פעמים אך ב-2018 לפני גזר הדין הסופי, הוא התאבד ותלה את עצמו (זאת לאחר ששנה לפני כן, הוא ניסה להתאבד וחתך לעצמו וורידים ואושפז להסתכלות פסיכיאטרית).

המקרה הכי קל, אך עדיין לא נעים, היה כשהתחילה התנועה של "Black Lives Matter" שבה אחת השחקניות השחורות בסדרה (שהופיעה רק בעונה האחרונה), התלוננה בטוויטר כי ליה מישל התייחסה אליה בצורה גזענית ומתנשאת. מכאן, זה התחיל כדור שלג של המון שחקנים ושחקניות שטענו שזה סיוט לעבוד איתה והיא מתייחסת לאנשים בצורה משפילה. ליה קיבלה את זה ולקחה אחריות. אמרה שהיא הייתה במקום יותר אחר והיא תלמד מהטעויות שלה ולא תעשה זאת שוב. אומרים שהיא התנהגה ככה כי היא הייתה הכוכבת של הסדרה וידעה שבלעדיה הסדרה תהיה פחות טובה. מה שכן, ההאשמות נגדה גרמו לה לאבד המון פרוייקטים שחתמה עליהם.

בואו נקווה שזה הסוף לקללת "Glee", כי לא ניתן שמשהו נוסף יקרה לקאסט הנהדר הזה.

מה דעתכם?

67 נקודות
Upvote Downvote

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Loading…

0

טריוויה – סדרות הטלוויזיה הישראליות משנות ה-90

25 תיקים מתוקים בעיצוב בעלי חיים