סרטי הקומדיה הגרועים ביותר
טום גרין - אחי, איך דפקו אותך
ב- ,

קורעקורע נוסטלגינוסטלגי

מצעד 20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר

איזה קומיקאי הפסיק לעשות סרטים אחרי הקומדיה שנכשלה? מי הסלב שהחליטה שהיא גם קומיקאית ולמה יש כל כך הרבה קומדיות לא מצחיקות? – הדירוג שלנו ל-20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר

אנחנו אוהבים בדיחה טובה, אין כמו ללכת לקולנוע שיש סרט קומדיה מוצלח ולצחוק עם כל הקהל, אבל מה לעשות שלא כל הקומדיות מוצלחות ולכן אירגנו לכם את מצעד 20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר.

מודים, לא הלכנו כל כך רחוק והעדפנו להתמקד בסרטים מהשלושים השנים האחרונות ותאמינו לנו לא חסר סרטי קומדיה גרועים.

בין סרט קומדיה מוצלח לכזה שלא עובר גבול מאוד דק, נכון שהומור זה עניין של טעם אבל קשה שלא להבחין במשחק מזויף, בבדיחות קרש או כאלו המתחפשות לבדיחות אבל למעשה הן סתם סצנות דוחות.

במצעד סרטי הקומדיה הגרועים ביותר ניסינו לגוון עד כמה שניתן וכך לא תמצאו ברשימה את כל סרטי אדם סנדלר למרות שהיה לו מגיע שיהיו פה יותר משני סרטים, כנ"ל גם עם סדרת סרטי הפרודיה "מת לצעוק" שמסרט לסרט הפכו להיות בדיחה על עצמם.

אז בלי הרבה דיבורים, הנה המצעד שלנו ל-20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר


#20 פרה היסטרי – (Year one (2009

הבמאי והתסריטאי הרולד ריימיס הזכור לנו לטובה מ"הרי את מכושפת לי", "לקום אתמול בבוקר" ו-"בוא נדבר על זה" לוקח אותנו בקומדיה הזאת הרחק הרחק אחורה בזמן אל תקופת התנ"ך בסרט שאולי גנב את הרעיון מהסרט הישראלי "זוהי סדום" אם הוא לא היה נעשה שנה לפני כן.

ג'ק בלאק ומייקל סרה הם שני כלומניקים פרה היסטורים שמגורשים מהשבט שלהם ומתחילים בנדודים רק בשביל לגלות שהעולם מחוץ לשבט הרבה יותר מתקדם ולא רק זה הם גם ממש נמצאים בגזרת ארץ ישראל כי אחרי שהם נתקלים בעץ הדעת ובקין והבל הם גם מגיעים לסדום בדיוק בזמן להתערבב קצת בקהילה ואז לראות אותה חרבה.

על פניו רעיון טוב ומצליח, הרי פרודיות על ההיסטוריה הן קרקע טובה לצחוקים, אבל שהתוצאה הסופית נשארת ברמת מצחיקה קלות אז אפשר להגיד בקלות שזה סרט מפוספס, בעיקר שזה סרט הוליוודי שמקבילו הישראלי הרבה הרבה יותר מצחיק.

רעיון ביזארי: ללהק את מייקל סרה בתפקיד קומי כי הרי חוץ מפרצופי המסכן אין לו מה לתת.


#19 מגודלים – (Grown ups (2010

לכולנו יש חברים טובים, אפילו לשחקנים ולאדם סנדלר יש לא מעט חברים וגם כנראה הרבה זמן פנוי בשביל לחשוב על סרטים ללא תסריט, זה כנראה מה שקרה עם הסרט "מגודלים" שהוא לא יותר מאשר מחווה לחברים הטובים של סנדלר… אז מה בראשיים? דיויד ספייד, קוין הארט, כריס רוק וכמובן רוב שניידר, מה עם עלילה? לא ממש חשוב, פשוט נפגש ונעשה צחוקים, אני אבקש ממישהו לערוך את כל הסרטונים הבייתים האלו אחר כך לאיזשהו סרט.

רעיון ביזארי: לחשוב שהסרט הזה שווה גם סרט המשך וממש לעשות את זה.


#18 אהבה מלוכלכת – (Dirty love (2005

ג'ני מקארתי הייתה פעם הנערה הרעה של הוליווד, עם קריירה שהתחילה כנערת פלייבוי והמשיכה בהאבקות ומשם כמנחה ביזארית ב-MTV ובשעשועני טלוויזיה. ב-2005 היא הצליחה להוסיף לעצמה עוד כמה תארים מפוקפקים שזכתה כהשחקנית והתסריטאית הגרועה ביותר על הסרט "אהבה מלוכלכת" (שאף קטף את פרס הבימוי והסרט הגרועים ביותר), בקיצור… סרט כל כך גרוע שיש מבקרים שאמרו שלהגיד שהסרט גרוע זו תהיה מחמאה בשבילו.


#17 חתיכה בהפתעה – (The hot chick (2002

אי אפשר לארגן מצעד הקומדיות הגרועות ביותר מבלי להזכיר לפחות סרט אחד של רוב שניידר, שבדומה לאדם סנדלר שניהם חולקים את אותו קו הומור ילדותי, מה שלא הפריע להם להפוך לכוכבים ענקיים וגם לחברים דיי טובים עוד מימי תוכנית הסיטקום "Saturday night live" ועד לשיתופי פעולה קולנועיים.

את הסרט "חתיכה בהפתעה" מ-2016 כולנו זוכרים, אחד מרגעי השיא של רוב שניידר בעולם הקומדיות אבל עם שיא כזה מה יגידו אזובי הקיר? הרעיון של הסרט דווקא הולך מעולה בקומדיות, החלפת גופות, כבר ראינו את זה בסרט "שישי הפוך" שבו אם וביתה החליפו זו בגוף של השניה ובמקרה הזה ההחלפה היא בין בלונדית סנובית למכונאי רכב, הנה כל הקריטריונים של סרט מצחיק כבר נמצאים, אבל מה.. .אנחנו שוכחים לרגע שזה רוב שניידר עם ההומור הנמוך שלו וכשרון המשחק הלא גבוה במיוחד, התוצאה לא גבוהה, משעשת לעיתים אבל ממש לא משכנעת אותנו שרוב שניידר משחק אותה כאילו הוא בחורה בלונדית כלואה בגוף של גבר.

רעיון ביזארי: לשכנע אותנו שרוב שניידר יכול לשחק אישה


#16 טיפשים בהפסקה שניה: כשהארי פגש לויד – (Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd (1998

האחים פיטר ובובי פארלי הזכורים לטובה מהקומדיות "משתגעים על מרי", "הפנטזיה של הל" ו-"אשת החלומות" יצרו ב-1994 את אחת הקומדיות המצחיקות ביותר שג'ים קארי שיחק בהם, "Dumb and dumber", בסרט הוא חבר לגף דנילאס ויחד הם שיחקו שני חברים טובים שלא ממש נמצאים בצד המבריק של המטבע. הסרט שהיה הצלחה היסטרית גם היה סרט הבכורה של שני האחים פארלי שביימו וכתבו את התסריט.

ארבע שנים אחר כך ומישהו באולפני חשב שהצלחה כזאת צריך לשחזר עם חלק נוסף בעלילות הארי ולויד אבל במקום להמשיך את עלילת הראשון בחרו המפיקים לייצר את ה-Reboot, כלומר להתחיל את הסרט מחדש בקו עלילה מוקדם יותר מ"טפשים בלי הפסקה" וכך שיבצו את הארי ולויד כבני נוער בתיכון, בזמן שלכאורה הם נפגשו ראשונה.

האחים פארלי סירבו לקחת בסרט זה חלק וכן גם ג'ים קארי וגף דנילאס וכך בלי התסריטאים-במאים המקוריים ובלי שני השחקנים הראשיים נוצר סרט זחוח זה שהוא פשוט בדיחה אחת גדולה ולא מצחיקה. יאמר לזכות המפיקים שבגלל התקציב הנמוך של הסרט, הם הצליחו אפילו להחזיר את ההוצאות.

רעיון ביזארי: להיכנס לנעלים הגדולות של ג'ם קארי

הדירוג ממשיך – מקומות 15-11 בדף הבא

מאת תומר גילת

מנהל קריאטיב, צלם וכתב מוזיקה, מנהל ועורך מגזינים דיגיטלים

מה דעתכם?

3 נקודות
Upvote Downvote

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Loading…

0
שירי אהבה ישראלים - טריוויה

טריווית שירי אהבה ישראלים – זהו את הזמר לפי מילות השיר

Madonna Madame X - Best Singles of the Queen of Pop

20 הסינגלים הלוהטים ביותר של מדונה