ב- ,

קורעקורע נוסטלגינוסטלגי

מצעד 20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר

איזה קומיקאי הפסיק לעשות סרטים אחרי הקומדיה שנכשלה? מי הסלב שהחליטה שהיא גם קומיקאית ולמה יש כל כך הרבה קומדיות לא מצחיקות? – הדירוג שלנו ל-20 סרטי הקומדיה הגרועים ביותר

#5 ג'ק וג'יל – (Jack and Jill (2011

לאדם סנדלר יש הרבה סרטים לא מצחיקים וזו כבר עובדה. פעם, בשנות ה-90 שסנדלר פרץ לחיינו עם סרטים כמו "גילמור המאושר", "בילי מדיסון" ו-"זמר חתונות" זה היה עוד איכשהו נסבל, איש מבוגר שמתנהג כמו ילד בן 12 עם בדיחות בהתאם, אבל שעון הזמן לא עוצר גם אצל כוכבים מהוליווד וככל שאדם סנדלר התבגר כך גם ההומור שלו נהיה פחות מצחיק ויותר מתאמץ.

בסרט הזה מ-2011 משחק אדם סנדלר תפקיד כפול של אח ואחות תאומים, ג'ק חי חיים נורמטיבים, נשוי עם ילדים ובית קטן בפרברים שאחותו התאומה ג'יל באה לבקר אותו היא מצליחה להוציא מאיזון את כל המשפחה בהתנהגות וולגרית, אגרסיבית וגברית, כנראה שאדם סנדלר היה צריך להתחפש לאישה בשביל להוציא את כל הצד החוצפני שלו החוצה. הסרט הלא מצחיק הזה קיבל את אחד הדירוגים הנמוכים ביותר בקריירה של סנדלר גם בקרב מעריציו.

רעיון ביזארי: אדם סנדלר מנסה לשכנע אותנו שהוא יכול לשחק איש משפחה נורמלי.


#4 אהבה מחוץ לחוק – (Gigli (2003

פעם, ביקום מקביל ג'ניפר לופז ובן אפלק היו זוג מחוץ למסך, שני האריות האלו שרדו ביחד כשנה וחצי ואפילו הייתה שם הצעת נישואין, אבל כאמור זה דף מספר ההיסטוריה ואנחנו נשארנו עם זכרון מאוד לא מתוק מהזוגיות הזאת בדמות הסרט "אהבה מחוץ לחוק" שמוגדר אצל רוב מבקרי הקולנוע כפשוט אסון קולנועי.

את הסרט כתב וביים מרטין ברסט שאמנם לא ייצר הרבה סרטים אבל ביניהם אפשר למצוא את "השוטר מבברלי הילס", "לפגוש את ג'ו בלאק" והסרט האהוב "ניחוח אישה", את ההצלחה של סרטיו הקודמים לא הצליח לשחזר בסרט זה שכל כך נכשל בקולנוע שמרטין ברסט הפסיק לעשות אחר כך סרטים.

הסרט שמוגדר כקומדיה רומנטית היה הכל חוץ מרומנטי וגם הזוגיות של אפלק ולופז מחוץ למסך לא תרמה לכימייה שלהם בסרט עצמו אלא להיפך.

רעיון ביזארי: ג'ניפר לופז ובן אפלק בזוגיות.


#3 גורו האהבה – (The love guru (2008

מייק מאיירס האיש שעומד מאחורי "עולמו של ווין" והטרילוגיה המאוד פופלרית "אוסטין פאורס" המשיך ב-2008 לעוד סרט קומדיה נוספת בסגנון הומור דומה לסרטיו הקודמים ובעיקר לסדרת המרגל הבריטי השלומיאל אוסטין פאורס, הפעם בתפקיד של הגורו פיטקה שסוגר עסקה של הרבה כסף וכבוד אם יצליח לגרום לשחקן ההוקי קרח ואהובתו להתחתן.

הסרט מלא בדיחות שכבר התרגלנו לראות בסרטים הקודמים של מאיירס אבל משהו שם לא עבד, כנראה שיותר קל לחבב את דמות המרגל הבריטי השלומיאל מאיזה גורו עם מבטא לא ידוע עם יותר מדי שיער. הגימיק עובד בעשר דקות הראשונות של הסרט אבל אחר כך העלילה הפסיקה לעניין (טוב, זה לא סרט ריגול) ואיתה גם רמת הבדיחות שהפסיקו להצחיק דיי מהר. הסרט נחל כישלון חרוץ בקולנוע וזה גם היה הסרט האחרון של מאיירס בתפקיד התסריטאי.

רעיון ביזארי: לשכנע אותנו שמייק מאיירס, יהודי קנדי הוא בעצם הודי.


#2 אחי, איך דפקו אותך – (Freddy Got Fingered (2001

בסוף שנות התשעים טום גרין זכה להצלחה עם תוכנית הטלוויזיה המופרעת שלו ב-MTV והסרט רוד טריפ, בשניהם הוא התגלה כדמות אקסטרנית (בדרך כלל יותר מדי) אבל זה היה כעין וכאפס לעומת הסרט הזה מ-2001 שאפילו הכותרת שלו (באנגלית) מרימה גבה. הסרט עצמו הוא אוסף של מערכונים קטנים וקטעים דבילים לחלוטין שמחוברים ביחד עם חוט עלילה רופף על הכבשה השחורה של המשפחה (בצדק) שמנסה להוכיח לאבא שלו שהוא יכול לעמוד בראשות עצמו, בדרך הוא מספיק לנגן בפסנתר עם נקניקים, לעטות עור אייל בשביל להידרס ע"י משאית ולשלוח את אבא שלו לטאליבן. סרט מופרע מדי גם בשביל קומדיות דביליות.

רעיון ביזארי: וואו! יש מלא.. כל התסריט מבוסס על רעיונות מוזרים, לא פעם על חשבון העלילה.


#1 מלכת הקולג' – (Pledge This! (2006

איך יודעים שסרט לא טוב? אם בטריילר שלו אין שום בדיחה אחת מצחיקה… הסרט הזה "מלכת הקולג" הוא בדיוק אחד מאלו אבל אולי אחד הגרועים ביותר שנוצרו עם דירוג נמוך להחריד ב-IMDB שעומד נכון לעכשיו על 1.8

אבל מה אפשר לצפות עם סרט שהכוכבת הראשית שלו היא פריס הילטון? לזה תחברו גם שני תסריטאיות חסרות נסיון קודם וגם במאי שלא הספיק לביים אף סרט לפני כן. אז כן, התוצאה גרועה עוד יותר ממה שאתם חושבים.

לגבי העלילה? לפי הכותרת מדובר בעוד קומדיית קולג' שבה פריס היא הצפונבונית, כזאת שטחונה בכסף וכל המעגל החברתי שלה מורכב רק מפרצופים יפים, בכל מקרה פריס היא ראש אחוות הבנות "סיגמה סיגמה" ובמסגרת מאמציה לזכות בתואר אחוות השנה היא מגייסת לראשונה בנות לא בסטייל שהיא רגילה לו כלומר פשוטות העם ומשם כמובן הכל מסתבך כמו כל סרט אמריקאי טיפוסי.

כאמור, התוצאה כל כך רעה ולא מצחיקה שסרט זה נבחר אצלנו בקלות למקום הראשון בדירוג סרטי הקומדיה הגרועים ביותר של כך הזמנים.

רעיון ביזארי: לשלם כסף עבור הסרט הזה בקולנוע.

מאת תומר גילת

מנהל קריאטיב, צלם וכתב מוזיקה, מנהל ועורך מגזינים דיגיטלים

מה דעתכם?

3 נקודות
Upvote Downvote

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

Loading…

0
שירי אהבה ישראלים - טריוויה

טריווית שירי אהבה ישראלים – זהו את הזמר לפי מילות השיר

Madonna Madame X - Best Singles of the Queen of Pop

20 הסינגלים הלוהטים ביותר של מדונה